Şırnak Vali Yardımcısı olarak atanan Vali Yardımcısı İdil Özdemir Doğan, kurul üyeleriyle son kez bir araya geldi..
Haber
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Şırnak Vali Yardımcılığı görevine atanan Yalova Vali Yardımcısı İdil Özdemir Doğan, başkanlığını yürüttüğü İl İnsan Hakları Kurulu üyeleriyle son toplantısını gerçekleştirerek veda etti. Yaklaşık görev süresi boyunca insan hakları alanında yürütülen çalışmalara öncülük eden Doğan, kurul üyelerine katkılarından dolayı teşekkür etti. Atama kararnamesiyle Doğan'ın Şırnak Vali Yardımcılığı görevine getirildiği geçtiğimiz hafta duyurulmuştu. Gerçekleştirilen toplantıda, kurulun gündemindeki konular değerlendirilirken, aynı zamanda Vali Yardımcısı İdil Özdemir Doğan'ın Yalova'daki görev sürecine ilişkin değerlendirmelerde de bulunuldu. Toplantıya kamu kurumlarının temsilcileri ile sivil toplum kuruluşlarının üyeleri katıldı. Görev süresi boyunca insan haklarının korunması, geliştirilmesi ve toplumda farkındalık oluşturulmasına yönelik çalışmalarda kurul üyeleriyle uyum içerisinde çalıştıklarını belirten Doğan, Yalova'da görev yapmaktan büyük memnuniyet duyduğunu ifade etti. Kurul üyelerine verdikleri destek ve özverili çalışmalar nedeniyle teşekkür eden Doğan, insan hakları alanındaki çalışmaların aynı hassasiyetle devam edeceğine inandığını söyledi. Toplantıda kurul üyeleri de Vali Yardımcısı Doğan'a Yalova'daki hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yeri olan Şırnak'ta başarı dileklerini iletti. Üyeler, Doğan'ın görev süresi boyunca kurul çalışmalarına sağladığı katkılar ve yapıcı yaklaşımının her zaman takdirle hatırlanacağını ifade etti. İl İnsan Hakları Kurulu'nun son toplantısı, gündem maddelerinin görüşülmesinin ardından karşılıklı iyi dilek ve temennilerle sona erdi. Toplantının sonunda kurul üyeleri, Vali Yardımcısı İdil Özdemir Doğan ile hatıra fotoğrafı çektirerek yeni görevinde başarılar diledi.
https://haberci.com.tr/insan-haklari-kurulunda-duygusal-veda/